19 Eylül 2011 Pazartesi

Turkcell Mobil Ödeme İle İlgili Sık Sorulan Sorular (S.S.S.)

 
Turkcell MobilAidat Sık Sorulan Sorular 
 
SORU : Turkcell MobilÖdeme servisi bütün cep telefonları ile kullanılabilir mi?
CEVAP : Turkcell Mobil Ödeme tüm cep telefonları ile uyumludur.
SORU : Kimler kullanabilir?
CEVAP : Turkcell Mobil Ödeme’yi, hattı bu işleme açık ola tüm bireysel Turkcell aboneleri kullanabilir. 
SORU : Turkcell MobilÖdeme servisini kullanmak için Mobil İmza servisine üye olmak gerekir mi?
CEVAP : Turkcell MobilÖdeme servisini kullanmak için Mobil İmza servisine üye olmanız gerekmez.
SORU : Yaptığım alışverişleri nerede görebilirim?
CEVAP : Turkcell faturanızda yaptığınız ödemeleri görebilirsiniz. Ayrıca Online İşlemler'deki Turkcell MobilÖdeme menüsünden de bu bilgilere ulaşabilirsiniz.
SORU : Turkcell MobilÖdeme işlemini onayladım ancak işlemim gerçekleşmedi. Neden?
CEVAP :Kısa mesaj içinde ödeme yaptığınız firmanın beklemediği hatalı kelimeler olabilir veya aylık limitinizi doldurmuş olabilirsiniz.
SORU : İşlem yapmak istediğimde hattım ile Turkcell Mobil Ödeme'yi kullanamayacağıma dair mesaj alıyorum.Neden ?
CEVAP : Turkcell Mobil Ödeme’yi kullanabilmeniz için öncelikle Turkcell hattınızın bu işleme açık olması gerekmektedir. Hattınızı Turkcell Mobil Ödeme’ye ücretsiz açtırmak için 7777’ye MOBILODEME AC yazarak SMS atmanız yeterlidir. Eğer daha önce hattınızı Turkcell Mobil Ödeme’ye kapattıysanız, tekrar açmak için 444 0 532 ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aramanız veya en yakın Turkcell İletişim Merkezleri’ne başvurmanız gerekmektedir. Ayrıca ön ödemeli hatlar için Turkcell Mobil Ödeme limiti aylık 360 TL olup faturalı hatlar için ise en az 50 en fazla 150 TL’dir.
SORU : Turkcell MobilÖdeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
CEVAP : Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için ödemeyi yaptığınız üye işyerinin müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.
SORU : Telefonum ve/veya hattım kayboldu/çalındı. Ne yapmalıyım?
CEVAP : Böyle bir durumda acilen Online İşlem’lerden, 444 0 532 ya da 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'nden veya en yakın Turkcell İletişim Merkezleri’nden hattınızı geçici olarak iletişime ve Turkcell Mobil Ödeme’ye kapatmalısınız.
SORU : Bahis sitelerindeki limit uygulaması nasıldır?
CEVAP : Ön ödemeli hat aboneleri, Turkcell Mobil Ödeme kullanan bahis sitelerinde 1 ay içerisinde toplam en fazla 100 TL tutarında işlem yapabilirler. Ayrıca aynı cep telefonu numarası ile 1 ay içerisinde 100 TL üzerinde işlem yapılmasına izin verilmez ve işlem talepleri reddedilir. Bir üyelik hesabından, aynı ay içerisinde Mobil Ödeme Servisi ile en fazla 2 farklı cep telefonu numarasından işlem yapılabilir. Abonelerin vep telefonu numaralarını değiştirmelerine izin verilse dahi (iletişim bilgilerini güncelleme ihtiyacı vb. nedenlerle) bu yeni hatlarla Mobil Ödeme Servisi işlemi yapılamaz. Her ayın ilk günü, bu numaraların değiştirilmesine veya daha önce değiştirilen numaraların Mobil Ödeme Servisi işlemlerinde kullanılmasına izin verilir​.​